Powered By Blogger

19 Şubat 2016 Cuma

Yazmaya nasıl başladım?

    Büyük yazarların yazmaya nasıl başladım sorusuna verdikleri cevaplar, bizler için her zaman yol gösterici fenerler gibidirler. Ben bu tür yazıları okumayı çok severim. Bu yazıları okurken dedim ki, "Ben niye yazmaya nasıl başladığımı yazmıyorum. Siz de isterseniz yorumlarınızla yazmaya nasıl başladığınızı belirtebilirsiniz. Küçüklükten beri yazarlara ve kitaplara bir ilgim olmuştur. Bu ilgi nereden geliyor, inanın bilmiyorum. Bizim ev öyle kitap okunan bi ev değildi. Buna rağmen bi ilgim oluştu yazmaya.
   GÜNLÜK TUTMAKLA BAŞLADIM
    Günlük tutmakla başladım yazı hayatıma. Ama biraz geç. Keşke diyorum daha erken başlasaymışım. Hem yazma kabiliyetim gelişirdi hem de o günlerime dair bir anım olurdu. Bakın, "Günlük yazmak mı? Çok klasik" demeyin. Arada bir günlüğünüzün eski sayfalarını karıştırmak büyük zevk verecek size. Bugünle geçmiş zaman arasında yazınız nasıl değişme göstermiş onu görebiliyorsunuz. Bu harika bir durum. Bunu yaşamanız lazım. Aynı zamanda kişisel tarihinizi oluşturmuş oluyorsunuz. "Vay be! O olay o zaman mı olmuş" derken bulacaksınız kendinizi.

                  VE BLOGGER
     Ve zaman geliyor insan yazdıklarını paylaşmak istiyor. Herkes bilsin, okusun istiyor. Ve bu zamanda bunun en kolay yolu da bir blog açmaktan geçiyor. Blogger'dan kendime bir hesap açtım. Bazen haftalık, bazen günlük yazılar giriyorum bloğuma. Bloğumu açtığım bir yılı geçti. İyi ki böyle bir ortam var diyorum. Sesimizi duyurabileceğimiz. Blog açtım diye günlük tutmaktan vazgeçtiğimi sanmayın. Ne kadar da olsa her şeyi bloğa yazamıyorsunuz. Çok mahrem şeylerimi günlüğüme yazıyorum. İşte benim yazma hikayem böyle. Bunu okuyan her blogcu arkadaş bunu bir mim olarak kabul edebilir :) Herkes farklı bir hikaye demek. E buyrun o zaman :)

Foto kaynak : pixabay.com

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
    
    

4 yorum: