Powered By Blogger

22 Aralık 2016 Perşembe

İçinde haber vermeyen, haber olur mu ya?

 Rıdvan Dilmen’in annesi vefat etmiş. Haberi duyunca üzüldüm. Fenerbahçe’li olmasam da, severim Rıdvan Dilmen’i. Bana göre kendisi, tarafsız bir yorumcudur. Fenerli diye, Fener’i kayırmaz. Olanı söyler. Programlarını merakla takip ederim. “Bakalım Rıdvan Dilmen ne diyecek?” diyerek otururum programının başına. Bir ara ameliyat olmuştu da, birkaç ay program yapamamıştı. O dönemde özletti adam kendini. “Ne zaman programlara başlayacak bu adam?” diye soru sorduğumu hatırlıyorum. Neyse ki iyileşti, tekrar programına döndü. Bunca yıldır adamı takip ediyorum. İster istemez arada bir bağ kuruluyor. Sevdiğin, saydığın insana ve yakınına bir şey olunca, üzülüyor insan. İşte bu nedenle annesinin vefat haberini alınca, “Yapma ya. Şimdi yıkılmıştır adam” dedi. Ne diyelim, Allah rahmet eylesin.

rıdvan dilmen, fenerbahçe, bu nasıl habercilik, levent kırca, aldatma, ibrahim kutluay, demet şener, güncel

                                        BU NASIL HABERCİLİK BE AGA?
     İnternetten haber okuyorum. Levent Kırca’nın, Oya Başar’dan olan çocuklarından sonra, diğer eşinden olan çocukları da mirasını reddetmiş. Peki neden ret etmiş? Haberde bu yok abi. Abi, bu nasıl bir haberciliktir ya. Hani haberlerin yanında ilintili haberler oluyor ya, onlara baktım. Belki o haberlerde neden ret ettiklerine dair haber vardır diye. Diğer haber, mirasında neler olduğu. Ama diğer ilişkili haberlerde de, neden mirası ret ettikleri yazmıyor abi. “Başlayacağım sizin yapacağınız işe” dedim, çıktım siteden. Bu tip haberlere son zamanlarda çokça rastlar oldum ha. Boş beleş habercilik yapıyorlar, sonra kendilerine haberciyiz diyorlar.
                                            BU EVLİLİK DE BİTİYORSA
     Örnek çift olarak gösterilen İbrahim Kutluay ile Demet Şener, ayrılıyorlarmış. Hem de neden? Söylenene göre, İbrahim Kutluay, Demet Şener’i aldatmış. “Yok artık ya. O adam yapmaz abi” dedim. Dışardan bakıldığında, adamda o tip, o potansiyel yok be abi. Tabi her şey dışardan göründüğü gibi olmuyor. İnsanın içini, kalbini bilemeyiz sonuçta. Bu ayrılık olayı, çağımızdaki evlilik olayı üzerine, tekrar düşünmemi sağladı. Aga, örnek çift olarak gösterilen çiftler bile ayrılıyorsa, evlilik denen kurum diye kendimizi mi kandırıyoruz? Yaşadığımız çağda evlilik kurumu, sadece lafta mı kalıyor? Sanki evlilik, bu çağın genlerine ters. Merkezine kendimizi koyduğumuz bu yüzyılda, uzun evlilikler beklemek hayal galiba.

16 yorum:

  1. Rıdvan Dilmen'i ben de severim Cem. Başı sağ olsun. Anne ölümü zordur.
    Bir de küçük bir bilgi kendimizden vereyim. Eğer vefat eden etrafa borçlu ise mirası ret edersen bu borçtan muaf oluyorsun. Yarım yarım haber, mi,rası reddedecek olr mu ki bu devirde. Üstelik haktır.
    Üçüncüsü de evlilikler. Çok komik ya, Demet Akalın hastalandı İbrahim bey diğer Demet'i tercih edince. Alışkanlık olmuş demek ki aldatmak , çocuklara yazık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne, şu dünyadaki iki büyük dayanağımızdan biri. Zor, çok zor. Madem adamın borcu harcı var. O yüzden reddi miras yaptı desen ya :) İbrahim Kutluay'dan hiç beklemezdim gerçekten.

      Sil
  2. Bence de öyle. O kadar da çalıştı senelerce adamcağız. Hayat zor Cem.Allah rahmet eylesin :(

    YanıtlaSil
  3. Başı sağolsun Rıdvan Dilmen'in... Hiç duymadığım haberler aldım, senim haberlerinin içi dolu... Bence mirası reddetmelerinin nedeni borçları varsa o sebepledir, tabii benimkisi tahmin... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sanıyorum Levent Kırca'nın çok fazla borcu var.Çocukları mirası reddederlerse borcu ödemekten kurtuluyorlar.Benim bildiğim bu :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Cem, duygularını güzel aktarmışsın Allah rahmet eylesin en büyük acı ne diyeyim.. / Levent Kırca olayı tamamen borçtan dolayı mirası reddettiler. / Bir diğer konu İbrahim Kutluay - Demet Şener örnek çift olmadılar hiçbir zaman. Çünkü İbrahim Kutluay zamanında Demet Akalın ile 7 sene birlikte oldu tam evlenecekleri zaman da onu Demet Şener ile aldattı ve bıraktı. Demet Akalın o dönem baya zor zamanlar geçirdi. Bugünkü atarlı giderli şarkıların sebebi ve çıkışı tamamen İbrahim Kutluay'ın ona yaşattıklarıdır. Sen bunları baya bir atlamışsın. Çünkü Demet Akalın'ın bugünkü geniş kitlesi o günlerdeki aldatılma olayından gelir. Neticede Demet Akalın'ı Demet Şener'le aldatan adam, bugünde onu başkasıyla aldatmış. Şaşılacak mevzu değil. Tam ona göre hareket. Neyse epey uzattım ama herkes gibi bende o herife (adam diyemeyeceğim) gıcığım :) Sevgiler kardeşim,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sen İbrahim Kutluay'a. Neler yapmış? Bilgi için teşekkürler :)

      Sil
  6. Aynı haberi okuduğumda ben de benzer bir şey düşünmüştüm. Nedenini yazmamışlardı. Sonrasında borç dolayısıyla olabileceğini tahmin ettim fakat bana göre de eksik bir habercilik.

    YanıtlaSil
  7. Rıdvan Dilmen'in annesi için Allah'tan rahmet diliyorum. İbrahim Kutluay'a gelince, açık söyleyeyim bekliyordum. Yıllar önce Demet Akalın ile evlilik aşamasında olan Kutluay, Demet Akalın'ı, Demet Şener işe aldatmıştı. Demet Şener'e gelince, yuva yıkanın yuvası olmaz diyebilirim. İlahi adalet er geç tecelli ediyor işte. Oh olsun demiyorum, kesinlikle yanlış anlaşılmasın. Sonuçta ortada çocukları var. Zaten ne olursa çocuklara oluyor ya, o da ayrı bir tartışma konusu. Allah akıl fikir versin. İnsanlara da kötü örnek oluyorlar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi çocuklar hep çocuklar. Şimdi onlar nasıl bir ruh haliyle büyüyecek. Tabi kötü örnek de cabası.

      Sil
  8. haberi görünce bende bunu düşünmüştüm. ;))

    YanıtlaSil