Powered By Blogger

10 Temmuz 2017 Pazartesi

Barış Özcan I Abone olunası bir youtuber...

     Barış Özcan son vlogunu, Martin Luther King hakkında yapmış. Dün akşam, “Ne izlesem, ne izlesem?” diye kendi kendime sorarken bir baktım, bu son videosunu izlemediğimi fark ettim. “Güzel vakit geçirmek için, işte harika bir seçenek” dedim ve videoyu izlemeye başladım. İzlediğim sanki bir vlog değilde, Ntv’de bir belgeseldi sanki. O kadar kaliteli bir vlog yapmış. Böyle dedim diye sanmayın ki diğer videoları iyi değil. Onlarda çok kaliteli. Ama bu vlog, harika olmuş. Buram buram kalite kokuyor. Tekrar tekrar izlenecek bir video. Başından sonuna ilgiyle takip ettim videoyu. “Bu videonun herkese ama herkese ulaşması lazım. Bunu yazmalıyım” dedim. Ve bu yazı çıktı ortaya.


KANALINDAN NASIL HABERİM OLDU?
     Barış Özcan şu an itibariyle 610 bin takipçisi olan bir youtuber. Ama dediğim gibi şimdilik. Gün geçtikte takipçi sayısı hızla büyüyor. Ben kendisini takip etmeye başladığımda 200 bin küsürlerde bir takipçisi vardı. Çok yakın zamanda 1 milyon aboneye ulaşması içten bile değil. Beni kendisi ile tanıştıran ise Semih Keçecioğlu oldu. Zinciri Kırma diye ünlü bir videosu vardır. Bir gün baktım Semih onu paylaşmış. İzlenesi video olarak ana sayfasında. “Semih paylaştıysa iyi bir şeydir” deyip izledim. Hakikaten de kaliteli bir şeymiş. İşte o günden beri kendisini takip ediyorum. Kendisi her hafta pazar günleri bir video yayınlar. O video öyle bir videodur ki. Bir haftaya bedeldir.
HAFTALIK BİR VİDEO YAYINLIYOR
     Her hafta pazar günü oldu mu, Youtube’dan bildirim beklerim. Baktım yeni video bildirimi geldi. Hemen tıklarım videoya. “Bakalım bu hafta nasıl video hazırlamış?” diyerek. Her hafta da şaşırtır beni. Beklenmedik yerden vurur. İlk önce video başlar. “Bunu nereye bağlayacak?” dersiniz. En sonunda kişisel gelişime ya da hayat dersine bağlar. Tabi herkesin ilgi alanı farklı olabilir. Ben mesela. Daha önce Youtube’dan böyle kanallara abone olmak ilgimi çeken bir şey değildi. Ama son aylarda bu durum değişti. Benim gibi kişisel gelişimden, sanattan, hayata dair bir şeyler duymaktan hoşlanıyorsanız, Barış Özcan tam size göre.


Video kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=LRHIYT9ljdM&t=9s






10 yorum:

  1. Gerçekten bu tür insanlar ilham ve umut veriyor, motivasyon sağlıyor, umarım Barış Özcan gibi işini iyi yapan insan artar...

    YanıtlaSil
  2. Barış Özcan benim de severek takip ettiğim youtuberların en başında geliyor. Sanat Tasarım Teknoloji serisi youtube için oldukça iyi bir seri. Hem izleyeni etkilemeyi başarıyor birçok videosunda hem de yepyeni şeyler öğrenmemize sebep oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşini çok iyi yapıyor bence de. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  3. Ben de takip ediyorum. Makul ve mantıklı şeyler anlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın ufkunu açan yayınları var. İnsanı kendini geliştirmeye teşvik ediyor. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. Mükemmel diksiyonu ve detaylı anlatımlarıyla izleyince çok keyif aldığım, donanımlandığım bir youtuber... iyi ki tanıttınız, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kaliteli işler yapan bir youtuber'u herkes tanısın istedim. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  5. Bende takip ediyorum kendisini çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi blog arkadaşlarımın çoğu takip ediyormuş meğer. Sevindim buna. Yorum için teşekkürler.

      Sil