Powered By Blogger

6 Temmuz 2017 Perşembe

Tarkan yolla ...

     Tarkan yolla şarkısını dinlemeyeniniz yoktur herhalde. “Dinlemek zorunda mıyım? Belki dinlemedim. Belki adamı sevmiyorum” da diyebilirsiniz tabi. Böyle diyecekleri de göz önünde bulundurarak ben diyorum ki: “Ben şarkıyı dinledim. Pek hoşuma gitmedi. Ama bu adamın işi belli olmuyor. Şarkıları sonradan patlayabiliyor”.

Tarkan yolla
     
     Ama şunu söyleyebilirim. Şarkı belki o kadar tutmamış olabilir ama Twitter’da o kadar çok capsi yapıldı ki. Çok komik ve mizah dolu capsler yapıyorlar yapanlar da. O Tivitleri okurken o kadar keyifli dakikalar geçirdim ki. Hemen o tivitlere bir bakın derim. Şarkıyı da buradan dinleyebilir ve izleyebilirsiniz.


Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/black-headset-hanging-on-black-and-gray-microphone-185030/




10 yorum:

  1. O şarkıda bana göre sözlerle müzik arasında bir uyumsuzluk var. Bak şarkıyı bir arabesk şarkı ağarlığında söylediğinde oturup ağlarsın fakat club müzik tarzı yapılmış. "Çok Ağladım" şarkısı da öyle ama o şarkı tutar diyorum. O albümde "Beni Çok Sev"ile önemli bir çıkış yakalar diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen albümü elden geçirmişsin :) Yorum için teşekkürler.

      Sil
  2. Tarkan'ın hemen her albümünde 1 ya da 2 güzel şarkı oluyor. Gerisi genelde vasat altı şarkılar.Bu albümünde de bu kuralı bozmamış maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede o eski Tarkan şarkıları? Yorum için teşekkürler.

      Sil
  3. Ben şarkıyı hiiç beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesten bunu duyuyorum. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  4. Ben de pek beğenmedim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarkan'dan beklenen tarz bir şarkı olmamış sanki :) Yorum için teşekkürler.

      Sil
  5. ben hala dinlemedim ama album kapak resimiyle ilgili pek cok yapilan caps gordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıdan çok şarkının capsleri tuttu zaten :) Yorum için teşekkürler.

      Sil